2024-03-28T12:32:06Zhttp://oai.recercat.cat/request
oai:recercat.cat:2072/1521492012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Grupo de investigación PROSOPONJaroszynski, Piotr2011-07-12T06:43:42Z2011-07-12T06:43:42Z2010-042011-07-12T06:43:42Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521496163945 bytesengAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)A depersonalized society? educational proposalsinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521502012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Stravinskas, Reverend Peter M. J.2011-07-12T06:44:51Z2011-07-12T06:44:51Z2010-042011-07-12T06:44:51Zhttp://hdl.handle.net/2072/15215015279680 bytesengAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Catholic schools in a secularized societyinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521512012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Hancock, Curtis L.2011-07-12T06:45:44Z2011-07-12T06:45:44Z2010-042011-07-12T06:45:44Zhttp://hdl.handle.net/2072/15215111260207 bytesengAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Catholic wisdom and the recovery of the person in elementary education: a response to Rousseau’s educational utopianisminfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521532012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Michaud, Thomas A.2011-07-12T06:46:54Z2011-07-12T06:46:54Z2010-042011-07-12T06:46:54Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521537121764 bytesengAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Economic Personalism: A Marcelian Approachinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521542012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Echavarría, Martín F.2011-07-12T06:47:09Z2011-07-12T06:47:09Z2010-042011-07-12T06:47:09Zhttp://hdl.handle.net/2072/15215413218392 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)El orden perfectivo de la vida personal: Virtud y educacióninfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521552012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Castellano, Danilo2011-07-12T06:47:26Z2011-07-12T06:47:26Z2010-042011-07-12T06:47:26Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521556162346 bytesitaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Il personalismo e la negazione della personainfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521562012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Echeverría Gálvez, Mauricio2011-07-12T06:47:50Z2011-07-12T06:47:50Z2010-042011-07-12T06:47:50Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521567118285 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Integración de los saberes en una educación católicainfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521572012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Negro, Dalmacio2011-07-12T06:48:05Z2011-07-12T06:48:05Z2010-042011-07-12T06:48:05Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521575153175 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Sobre el mito del hombre nuevoinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521582012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Redpath, Peter A.2011-07-12T06:48:22Z2011-07-12T06:48:22Z2010-042011-07-12T06:48:22Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521587174821 bytesengAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Trascending despersonalization in contemporany scienceinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521592012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Alvira, Rafael2011-07-12T06:48:44Z2011-07-12T06:48:44Z2010-042011-07-12T06:48:44Zhttp://hdl.handle.net/2072/152159288357 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Vivir la educacióninfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521602012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Martínez, Enrique2011-07-12T06:48:59Z2011-07-12T06:48:59Z2010-042011-07-12T06:48:59Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521609184260 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Volver a la personainfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521612012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Aicart, Joan2011-07-12T06:49:15Z2011-07-12T06:49:15Z2010-042011-07-12T06:49:15Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521616118069 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Gaudí y la pedagogía de la liturgiainfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521622012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Bonilla, María del Rocío2011-07-12T06:49:25Z2011-07-12T06:49:25Z2010-042011-07-12T06:49:25Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521625113327 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Globalización y educacióninfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521632012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Martínez Lucena, Jorge2011-07-12T06:49:32Z2011-07-12T06:49:32Z2010-042011-07-12T06:49:32Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521639147635 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Narración y educación: un binomio prometedorinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521642012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Martín Arroyo, Ángel2011-07-12T06:49:39Z2011-07-12T06:49:39Z2010-042011-07-12T06:49:39Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521646222381 bytescatAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Notes per a una pedagogia humanísticainfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521652012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Castaño, Sergio Raúl2011-07-12T06:49:47Z2011-07-12T06:49:47Z2010-042011-07-12T06:49:47Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521655213006 bytesengAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Parents’ right to their children’s education from the perspective of the political common goodinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521662012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Juanola Cadena, Joan d'Àvila2011-07-12T06:49:58Z2011-07-12T06:49:58Z2010-042011-07-12T06:49:58Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521668129669 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Paternidad y templanzainfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1521522012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)García García, Angela2011-07-12T06:46:25Z2011-07-12T06:46:25Z2010-042011-07-12T06:46:25Zhttp://hdl.handle.net/2072/1521525177490 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Pedagogía de la buena: urgencia de superar el activismo y reivindiccar la virtud en los educadores (padres y maestros) y en los escolaresinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1714282012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Alsina, José María2011-10-26T11:09:49Z2011-10-26T11:09:49Z2010-042011-10-26T11:09:49Zhttp://hdl.handle.net/2072/171428289536 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)La despersonalización en la sociedadinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1714292012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Amado, David2011-10-26T11:09:59Z2011-10-26T11:09:59Z2010-042011-10-26T11:09:59Zhttp://hdl.handle.net/2072/17142914170575 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Autonomía y virtudinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1714302012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Barrio, José María2011-10-26T11:10:08Z2011-10-26T11:10:08Z2011-062011-10-26T11:10:08Zhttp://hdl.handle.net/2072/17143010152820 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Crítica filosófica al constructivismoinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1714272012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Dagnino, Alfredo2011-10-26T11:09:24Z2011-10-26T11:09:24Z2010-042011-10-26T11:09:24Zhttp://hdl.handle.net/2072/1714274101992 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Clausurainfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1714312012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Echavarría, Martín F.2011-10-26T11:10:19Z2011-10-26T11:10:19Z2011-062011-10-26T11:10:19Zhttp://hdl.handle.net/2072/17143125290780 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Influencias de la psicología contemporánea en las corrientes pedagógicasinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
oai:recercat.cat:2072/1714322012-07-10T08:03:25Zhdl_2072_115699Universitat Abat Oliba CEU. Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives)Melé, Domènec2011-10-26T11:10:31Z2011-10-26T11:10:31Z2011-042011-10-26T11:10:31Zhttp://hdl.handle.net/2072/17143215237639 bytesspaAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el grup i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)Despersonalización y personalización. El caso de la empresainfo:eu-repo/semantics/conferenceObject